مصاحبه آرشیو خبر ها
بخش سوم مصاحبه ماروتا : پرین یک دورازه بان عالی و سطح بالا است؛ به جذب دارمیان علاقه مندیم؛ شاکله ی اصلی ترکیب یوونتوس باید ایتالیایی باشد

بخش سوم مصاحبه ماروتا : پرین یک دورازه بان عالی و سطح بالا است؛ به جذب دارمیان علاقه مندیم؛ شاکله ی اصلی ترکیب یوونتوس باید ایتالیایی باشد

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی یوونتوس علاقه به ماتئو دارمیان از منچستر یونایتد و ماتیا پرین سنگربان جنوا را تایید کرد.

 

دارمیان که از اولد ترافورد خارج شده برای کمک به فاز دفاعی می آید درحالی که پرین برای رقابت با شزنی پس از خروج بوفون، به تیم اضافه می شود.

 

ماروتا در ادامه ی حرف هایش گفت:

 

ما درباره پرین و دارمیان خیلب صحبت کردیم.

 

ما می توانیم بگوییم که وارث پیراهن شماره یک بوفون شزنی است، ما این انتخاب را سال گذشته انجام دادیم و از انتخاب خود بسیار خوشحالیم.

 

 

 پرین؟

همانطور که همیشه گفتم، باشگاه بزرگی مانند یوونتوس که در چندین تورنمت شرکت می کند به دو دورازه بان تاپ و سطح بالا نیاز دارد. بنابراین من پنهان نمی کنم که ما به دنبال یک دروازه بان عالی هستیم.

 

پرین یک دروازه بان عالی و سطح بالا است، اما بین جایی که ما الان قرار داریم تا توافق کامل و رسمی کردن انتقال فاصله وجود دارد.

 

دارمیان؟

 

دارمیان می تواند بر اساس فرصت ها، بازیکنان و پروفایل هایی که ما دنبال می کنیم موثر باشد.

 

او همچنین یک بازیکن ایتالیایی است و ما همیشه فکر می کنیم که شاکله ی اصلی یوونتوس را باید بازیکنانی تشکیل دهند که پیراهن آتزوری را بر تن کرده اند.

 

ایتالیایی ها توان بالاتر و سرعت بیشتری در درک شرایط تیم ما دارند بنابراین نمی توانم پنهان کنم دارمیان بازیکنی است که مورد توجه ماست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: